Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset

''ProLog'' - podsumowanie projektu

“Daj uczniom coś do wykonania,

a nie do uczenia się na pamięć.

Działanie ma taką naturę, że wymaga myślenia;

to prawdziwa metoda nauczania.”

John Dewey

Od listopada ubiegłego roku nasza szkoła uczestniczy w projekcie “ProLog”. Jest to nowy pilotażowy program, którego celem jest wspieranie i rozwijanie kompetencji kluczowych wśród uczniów i nauczycieli. Podczas trwania projektu zespół nauczycieli realizował treści podstawy programowej z informatyki, matematyki oraz geografii  wykorzystując zestawy klocków LEGO Spike Edukation. Uczniowie jednocześnie nabywali umiejętności przedmiotowe oraz uczyli się projektować i programować roboty.

 

W czasie trwania projektu “ProLog” był prowadzony system grywalizacji dla szkół, polegający na wykonywaniu przez zespół uczniów
i nauczycieli realizujących projekt comiesięcznych zadań, m.in. plakat reklamujący projekt, scenariusz lekcji z wykorzystaniem klocków, projekt nowego robota, komiks z wykorzystaniem ludzików Lego oraz film podsumowujący realizację projektu w naszej szkole. 

 

Sumując wyniki punktowe otrzymane za poszczególne zadania konkursowe w programie grywalizacji uzyskaliśmy wysoką II pozycję wśród szkół województwa lubelskiego uczestniczących w projekcie.

 

Bardzo dziękujemy uczniom za zaangażowanie w realizacji projektu, a w szczególności: Klaudii Szczęch, Julii Czeladka, Kacprowi Siwkowi, Gabrielowi Kusykowi, Maksymilianowi Bernackiemu.

 

Nauczyciele uczestniczący w projekcie: Bożena Bańkowska, Mariusz Filipek, Małgorzata Żelazna.

 

Poniżej prezentujemy film podsumowujący Nasz udział w projekcie “ProLog”.

 Małgorzata Żelazna

 

 


Data dodania: 2023-06-21 14:35:54
Data edycji: 2023-06-21 15:42:20
Ilość wyświetleń: 249

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy!
Zobacz
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej